Priešvestuvinė fotosesija Maltoje

Violeta ir Edvinas

Su Violeta ir Edvinu susipažinome dar lapkričio mėnesį ir pradėjome kalbėti apie vestuvinę fotosesiją bei vestuvių detales. Ilgainiui paaiškėjo ir vestuvių tema – Jūra.

Tada mano galvoje gimė mintis, jog priešvestuvinė fotosesija gali puikiai susisieti su vestuvių tema, todėl jauniesiems pasiūliau nukeliauti ten, kur jūra tave supa iš visų pusių. Ilgai nemąstę pasirinkome vaiskia jūra bei dangaus žydrumu visada lepinančią Viduržemio jūros salą Maltą. Susitarėme apie fotosesiją niekam nesakyti – tai turėjo būti staigmena 🙂 Kad ir kaip norėjosi pasidžiaugti kelione su kitais, net nuvykę į vietą nekėlėme jokių nuotraukų į Instagram ar Facebook.

Maltoje iš viso prabuvome 4 dienas gegužės mėnesį. Pirmąją dieną lengvai pasifotografavome, bandydami priprasti prie kameros. Kitą dieną jau patraukėme ieškoti vietos, kur galėtumėme sulaukti saulėlydžio bei jo fone pasidaryti fotosesiją. Ši kelionė nebuvo vien fotosesija – jos metu mėgavomės šilta saule, kvapą gniaužiančiais vaizdais bei jūros gėrybių patiekalais ramiai besedėdami vietinio restorano terasoje.

Jovita ir Edvinas priešvestuvinė fotosesija Maltoje
Priešvestuvinė fotosesija Maltoje - pora prieplaukoje
Priešvestuvinė fotosesija Maltoje - pora ir saulėlydis
Priešvestuvinė fotosesija Maltoje - vakarinė fotosesija Valetos senamiestyje
Edvino ir Violetos priešvestuvinė fotosesija Maltoje
Edvino ir Violetos priešvestuvinė fotosesija prie jūros
Priešvestuvinė fotosesija Maltoje - žydras dangus ir koplyčia
Priešvestuvinė fotosesija Maltoje - priklaupimas ant kelio
Priešvestuvinė fotosesija Maltoje - poros siluetas saulėlydyje

MŪSŲ PATARIMAI FOTOSESIJOMS MALTOJE

Valeta – Maltos sostinė su ypatingo grožio senamiesčiu ir restoranų kvartalais. Visas miestas yra įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą, todėl galėsite džiaugtis išskirtiniais kadrais, o ką bekalbėti apie šviežias jūros gėrybes ir malonų šiltą aptarnavimą!
Šiaurinė Maltos pakrantė –  netoli uosto, visai šalia keltų rasite nemažai koplytėlių bei didžiulius šlaitus su vaizdais į Viduržemio jūrą. Grožėkitės vaizdais ir nepamirškite pozuoti!
Gozo sala – tai antroji pagal dydį Maltos respublikos sala, iš vietinių kalbos išvertus vadinama “džiaugsmo sala”. Dėl joje esančių objektų, įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Vienas iš neįprasčiausių objektų – druskų laukai salos pakrantėje.